18 Mei 2009

Alhamdulillah : Berkaluang Terima Kasih


Assalamualaikum warahmatullahi Wabarakatuh.


Allahmdulillahi Rabbil `alamin. Dengan limpahan RahmatNya, yang memberi sesuatu ujian dan menyelesaikan dengan timbunan Maghfirah dan Mawaddah. Pada petang semalam, anak Ketua Pengarang Harakah telah dibenarkan keluar dari wad setelah bebarapa hari terlantar di wad akibat dijangkiti denggi di wad 6B, Hospital Ampang.


Ujian yang ditempuhi dengan bergunung usaha, kesabaran, doa dan tawakal oleh keluarga Encik Ahmad Lutfi dan Puan Siti Hawa Samsam dibalasi dengan sebaik-baik balasan. Alhamdulillah.


Dengan ini, saya mewakili beliau mengucapkan berbanyak terima kasih kepada isterinya Puan Siti Hawa yang setia di sisi menemani di saat getir itu, sekalian saudara mara bertali arus menziarahi, rakan-rakan sekerja Harakah dan yang sama dalam perjuangan yang sering menziarah, sahabat-sahabat yang tidak jemu-jemu memberi kata-kata semangat, rakan-rakan kenalan yang acap memberi petua-petua berguna.


Tidak ketinggalan sekalung terima kasih juga kepada doktor-doktor yang merawat, jururawat yang setia memberikan kekuatan agar anak Ketua Pengarang ini kuat melawan penyakitnya, petugas-petugas di ICU tingkat 3 yang memberi layanan dengan baiknya juga jururawat-jururawat pelatih UiTM yang berkhidmat dengan cemerlang serta kerjasama pengawal keselamatan dan sekalian warga yang memberi sokongan kepada keluarga beliau secara langsung atau tidak langsung.


Sesungguhnya hanya Allah yang dapat membalas kebaikan dan doa kalian. Insya`allah perjuangan ini akan diteruskan.



Tinta SMNS mewakili Empunya Blog.

Tiada ulasan:

Catat Komen

Silakan memberi komentar anda. Moga ianya akan terus bersama membina keyakinan untuk perjuangan.